Friday, December 24, 2010

MAJLIS PERTUNANGAN

my best ever2 prends....Nazatul Nadiah..nak dijadikan citee,dari sekolah sehingga kini kitorang slalu terpakai baju yg same kaler..ni bukan Cobaan tp betol2..hukhuk....pada hal x plan pon..Hadoiiii...x pelah..same cun kan?wah?????tettttttt..


der jugak disertakan pic paparazi kat cnie....SIAPAKAAH??..cam matching jer baju tuuuu...~kantoi daaaa.


ops...besalah.budget "HARTA INI ANA YANG PUNYER"....HOHO..(alamak: der bayang2 merah r kat blakang tuh,sape erk??


MOTIF PLIzzzzzz?????.........


ni antara hantaran-hantarannye..nk dipendekkan cite...aku x pasan pon dak kenit 2 de kat blakang ckp kat koooo..tetibe jer,2 ler die bayang2 merah yg aku ckp kan td..SAH!!mang pantang snap sket mesti nk interprame,ni ha kat pic aku plak tuh..tp 2 ler antra sipat2 manja@poyo yg kitorang miliki..hihiihi.


yeahhhhh.....my peberet pic..kalo perasan,pic ni ler aku duk letak pesbuk.agak neutral gak pic nie,2 yang aku duk suke tuh.ni adik sepupu ku,Hani Nurshahida..single lg tuh..tp sepupu tersayang merangkap kakaknya Hani Nurfaraain x dapat datang sbb x dapat cuti...so sad. :(


Dari Kiri: hani Juliezan (jemputan),Nurul Fathi Huda (Putrinye),Sa'adah (bonda),Fatimah (Ibu Saudara),aku (penyeri majlis yang budget cun).kuikui.

ni temanye gaya bebab pa dek dek ko lah...hihi..maksudnyer-sukahati korang ler nk buat gaya pape pon...aku ngan blurrrrr nyer,buat gimik kekonon nk minum ayak..ntah pe sesatnye gak eh..??
aku ase pic ni antra yang tercute..wuuuuuu..sebab kaler tang aku pelik,,budget ala-ala aku yang tunang ler....fuhhh..terperasaan sungguh ler kan..wat eberrr laaaa...dgr katenye, pasni angah julie plak nk tunang...arap-arap aku dapat r tempiaas plak pas2..kuikuikuiiiiii..(gelak lagi)


anniversary my sporting kak sue dgn abgku Edy amik kesempatan......ni bukan kek pertunangan nye jus mlm sebelom pertunangan 2..hehe..dapat ler merase kek SECRET RECIPE,....sedap!!tangkap leleh beb wa cakap kat lu..sempat amik pic munge jeq,sebab x sempat,kek da kene sebat..soooooooo de..korang sambung la ayat sendri ikot kredibility memasing..


ni ler xde koje name nye.....sume sepupu..tang orang yg duk dipinang tue di introduce dek kuarge kuarga belah segamat,kitorang pon cepat2 kuarkan duit deposit wat posing-posing walaupon 2 bukan hak milik mutlak kitorang..mau aje aku curik sekeping dua tp takot terperasan plak..hakhak.....(gelak dengki)....ni sume "AKU MASIH DARA" wah!!!!



Selain daripada kekeringan duit,,,(muahahha)aku jugak kekeringan idea nk tulis pe tah kat blog nie..jadik..aku amik keputusan nk share pasal majelis resepsi pertunangan my sis...wahhh!cakp omputih..,,,ni ler antra pic2 yg berjaya di candid pada tanggal 19 disember 2010..




...THANKS 4 READING......

No comments: